Geen verplicht abonnement   

Gratis terugzenden vanaf 3 weken huur

Meerdere sets tegelijk huren

Vandaag besteld, binnen enkele dagen bouwen

content.app-sources.com/s/60883597432760444/thumbnails/240x160/Images/lego_PNG70-6350794.png
Log in
Log in
content.app-sources.com/s/60883597432760444/thumbnails/240x160/Images/lego_PNG70-6350794.png
Log in

Geen verplicht abonnement   

Gratis terugzenden vanaf 3 weken huur

Meerdere sets tegelijk huren

Vandaag besteld, binnen enkele dagen bouwen

Veelgestelde vragen

Huren

Moet ik een abonnement afsluiten?

Nee, dat hoeft niet. Onze prijs per week is transparant, de weekprijzen zijn ook echt de weekprijzen, zonder dat je nog andere verborgen extra kosten erbij op moet tellen. 

De huurperiode loopt af, maar ik ben nog niet klaar. Wat nu?

Je kan via de contactmogelijkheden onderaan de pagina contact opnemen met onze klantenservice.


Een extra week huren is over het algemeen genomen geen probleem omdat de LEGO® sets niet gereserveerd worden voor een volgende huurder.


We sturen je dan een aanvullende link voor betaling.

Moet ik de set zelf afbreken en sorteren?

Ja, wij vragen elke huurder om de set weer retour te sturen zoals je deze hebt ontvangen.


Je kunt ook onze afbreekservice bijbestellen, dit begint bij € 10 euro voor een kleine set, tot € 25 voor de grootste set.


Komt de set niet afgebrokenen gesorteerd retour, zonder dat je dit hebt besteld dan sturen wij een factuur voor demontage en sorteren van € 75,

Waarom moet ik een waarborg betalen bij sommige sets?

Sommige sets zijn zeer prijzig en / of zeldzaam.

Indien er een waarborg op de set zit dan krijg je daar automatisch een linkje voor €75 toegestuurd na de bestelling. Dit bedrag krijg je uiteraard terug. Zodra de set is ingeleverd en gecontroleerd word de borg zo snel mogelijk terug gestort op het rekeningnummer waarmee betaald is. 

Kunnen jullie niet voor mij afbreken? Ik vind het bouwen leuker :)

Wij bieden een demontage service aan. Bij het reserveren en betalen van de set kan je hierbij aangeven dat je hiervan gebruik wil maken.


De kosten hiervan beginnen bij €15,- en dienen vooraf met het afrekenen betaald te worden.

Je ontvangt dan een grotere transport kist en kan na afloop de complete set hierin plaatsen. Lege bakjes samen met de deksel en alle papieren erin, klep dicht, en versturen zoals beschreven in de instructies. Wij breken dan met alle liefde de set af en sorteren deze weer voor de volgende huurder.

Klik hier voor de demontageservice

Klik hier om de afbreekservice te bestellen →

Kan ik een set reserveren?

Als een set verhuurd is dan kunnen wij deze niet reserveren, het kan namelijk zo zijn dat de huidige huurder langer wil bouwen en we willen zo niemand teleurstellen.


Indien een set nu beschikbaar is en je wil later beginnen, kan er maximaal 7 dagen later een bezorg of afhaal moment gekozen worden. Stuur daarvoor even een bericht.


Deze extra dagen vooruit boeken zijn gratis.

Verzending

Hoe krijg ik bij langer dan 3 weken huren de terugzending gratis?

Een normale verzending kost € 12,50. Als jij een bestelling plaatst en langer dan 3 weken selecteert, gaat automatisch de prijs van de verzending omlaag naar € 6,50.


Dit kan alleen bij netbrix, en doen we vooral om duurzamer te verhuren. Langer huren betekent minder transportbewegingen, met minder belasting voor het milieu. 

Hoe lang duurt de verzending naar mijn adres?

We streven ernaar om de Lego set op dezelfde dag te versturen als deze besteld is. Echter zijn we voor de bezorging afhankelijk van PostNL en daar kan soms vertraging inzitten.


Over het algemeen genomen worden de sets binnen 3 werkdagen afgeleverd na bestelling. Zo niet, dan melden we dat even.

Kan ik de set ook afhalen?

Ja uiteraard, als je in de buurt woont van Rijen, Tilburg of Breda is het prima om zelf op te halen. In dat geval selecteer je afhalen als verzendoptie bij je bestelling. 

Hoe werkt het retour sturen?

1. Maak de transportbox weer transport gereed door het plaatsen van de zegels en het verwijderen van het oude verzendetiket.


2. In de e-mail met de track-and-trace gegevens, welke je ontvangen hebt voor de transportbox verstuurd werd, staat een link voor het aanmaken van een gratis retourlabel. 


3. Laat de barcode scannen bij een PostNL inleverpunt OF print zelf de barcode uit de email en plak deze op de transportbox.


4. Zodra de transportbox is ingeleverd bij het PostNL inleverpunt is de huur periode voorbij.

Hoef ik bij jullie niet af te halen bij een pakketpunt?

Nee, wij beknibbelen niet op de klantbeleving en kiezen voor het gemak van thuisbezorgen. Je krijgt het dus gewoon op de deurmat. Behalve als er helemaal niemand is op dat moment, dan kun je het ophalen wanneer het beter uitkomt.

Troubleshooting

Wat als er onderdelen ontbreken?

Maak er een melding van via onderstaande contactgegevens en wij zorgen dat het aangevuld kan worden dan wel opgestuurd, als het om een cruciaal onderdeel gaat en je niet verder kunt bouwen.


Gaat het om onderdelen die je niet direct nodig hebt, in de transportbox zit een formulier vermiste onderdelen, dat in geval van ontbrekende onderdelen ingevuld dient te worden.

Wat als ik zelf per ongeluk onderdelen kwijtraak of beschadig?

Gaat het om kleine goedkopere onderdelen dan vullen wij dit kosteloos aan als de set weer terug komt.


Gaat het om duurdere onderdelen dan zullen wij deze in rekening brengen of verrekenen met de eventuele borg.


Meld het ons dan direct met een berichtje, we willen niet dat andere klanten daar last van krijgen. Je kan de vermiste onderdelen op het formulier vermiste onderdelen vermelden.

Geen verplicht abonnement

Gratis terugzending bij 3+ weken

Meerdere sets tegelijk huren

Vandaag besteld, binnen enkele dagen bouwen

hallo@netbrix.nl

Ericssonstraat 2

5121ML Rijen

Klantenservice

Mijn account

Categorieën

© 2024 netbrix - LEGO huren - Alle rechten voorbehouden - Privacy policy

Je winkelmandje is leeg Ga verder
Winkelmandje
Subtotaal:
Korting 
Korting 
Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht